sobota, 16 lipca 2011

Już jestem, mamo!

-długo dosc mnie nie było, niedawno wróciłam zze stadniny.
byłoaupermegabosko <3
codziennie grill, chyba +30 stopni .
mycie koni, (2 żrebia !! )
po prostuuu kocham konie !!
kocham jeczesac, potem na nich jeździc... eh . ; (
byłam tam od wtorku  do środy. Myślałam że się tam zanudze, ale nie, bo przyjechała Andrea ! ^^
codziennie grałyśmy w siatke {xd}
albo Chciała wejść na konia, a nigdzie nie było schodków, więc wzięłam ją na barana, a ona miała jakieś problemy z przesiadką. W końcu wyszło na to, że ja nie wytrzymałam już ciężaru, bo ona najlżejsza nie jest.
mówie:
-kuuuurdeee, złaź, bo sie zaraz przewróce ~!
Nie wiem jak to zrobiła, ale momentalnie znalazla się na ziemi, na kolanach przede mną . x dd
ona to ma problemy.
Nie no , najlepsze było jak próbowała się zatrzymać.
Wrzeszczy :
 - eyy , stóóóóój !! no weź, prosze ! x dd
ahahahha ciągle jak sobie to przypominam , to niee moge z brechtu . x DD
potem zdjęcia wstawię.

spadłam z konia 2 razy , ale i tak było fajnie . < 3
Martwi mnie to, że to może być ostatnia wizyta w stajni w tym roku ! ;<

uuuuu w Poniedziałek sie spotkałam z Julciąąą i emąą ! < 3
poszłyśmy sb na Długą do Sopranoo i wgl. \
nie było Karola, zamiast niego była LAURA ! <Lola> <  33
*kurde. co chwile daje < 3 * o_O
emm no w ogóle to beczka z rumunów była ! x d
to jest kukła? O ja pierdiele , Ona żyjee !! x ddd
o booosz, jaka siara, nie? xdd

"Spotkania m.i.n. z: 
- Jaśmin (dżastina. Poznałam ją daaawno, na koloni a niedawno spotkałam w dniu przytulanie )
- Julciąąą która ostatnio się do mnie odezwała. Kiedyś już o niej pisałam. 
 - Emcią . To jest właśnie koleżanka Julki . 
 - Lolkiem. = kolegą Dżuli. 
 - Martyną
 - Andreą
 - Honey , 
 - Natta , 
 - Jagodą , 
- Mańką , ( tez kiedys pisałam o tych siostrach ) 
 - Claudią . 
i to chyba wszyscy . 
"
a więc mg odznaczyć sb. Julcie, Emilke, Karola chyba nie , Andreę , no i tyle. 
jutro się spotykam z Martyna , nareszcie ! czyli też mg odznaczyć, no i jade do Jagody i Marysi w niedziele ^^ . 
w niedziele miała się spotkać jeszcze z Claudiąą , moim starym dobrym Hansem, alle o tym za chwile. 
czyli tak... po obozie zadzwonie do 
-Jaśmin ,
-jeszcze raz pewnie z Julką Emilką i tym razem również z Lolkiem, 
-Honey i Nat. 

kuuuuurdeee !!!!!!!!!
jestem taka zła, ani razu nie byłam w tym roku na plaży !!! ; (((((((
grrrr
Przypomniało mi się co chciałam napisać w poprzedniej notce. 
Podsumowanie obozu Szarlota. 
ahahaha , z Muklą stworzyłyśmy duet ' olol ' 
jak?
otóż oby dwie mamy takie same bluzki  z diverse'a z napisem ' LOVE ' 

i założyłyśmy je nieświadomie w tym samym czasie.
stoimy obok sb, i ktoś krzyczy pokazując na nas: 
-SIOSTRY OLOL!
my mina wtf, dopiero potem ktoś nam powiedział, że  wygląda to tak. 
czytasz od lewej OLOL , prawda? ;>

pamietacie tą notke z dnia przytulania?
DLA PRZYPOMNIENIA
napisałam o pennym , prawda? 
uwagauwaga, pojawił się jego Fan Club na Facebooku ! ^^ !
tylko że oni tego nie założyli, tylko takie dwie dziewczyny które też były wtedy w dniu 
przytulania na ich koncercie. Kojarze je.
i uwaga uwaga, on ma na imie DOMINIK ! nawet znam nazwisko c:
no i jego piosenka jest na wrzucie, koncert jest na yt .  ,

pretty fly w wykonaniu zespołu Penny. 
tututututu siema siema, to mój dziadek który powiedział że rozkręci impreze i zaczął wywijać na chodniku . xdd\
pamiętasz honey? ^^ 
miał fajną gitare. 
ale szczerze? myśle że staną sie sławni . ; DD\
niedługo wydadzą płyyte. Musze iść do empika.

omg , zabije cie hansiorze jeden ! ; xx (claudia) 
Co ja teraz bd robić w niedziele o 11 na kwadracie? ; < 
dzisiaj połowa dnia przepisana z Tb..... ;D 
Nie ma bata , wbijam do cb . 
aa od niedzieli do środy bede w Kosakowie ! 

3majcie się wszyscy, dobranoc. 
o, wstawie jeszcze pare zdjec , na dowód, że właśnie mi się nudzi. 
nie wstawi zdjec, bo nie chce mi sie szukac kabla od aparatu. 
zrobiłam właśnie cos takiego, w ManyCam. 
( kliknij żeby powiększyć ) 
dobranoc. jest 00:12

13 komentarzy:

  1. dokładnie jestem w southampton :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominuję cię do One Lovely Blog Awards :)
    Więcej informacji znajdziesz u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Siostry O LOL. ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam cię do One Lovely Blog Award
    szczegóły u mnie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam Ci takie kanały jak np: allinbrocade, ciasteczko25, czy nieesia25 :) Są to takie chyba jedne z popularniejszych.

    OdpowiedzUsuń
  6. super masz bl!
    zapraszam an swój
    http://agaata-diary-official.blogspot.com/
    obserwuję +licze na rew ;**
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog.
    Zapraszam do siebie.

    http://www.kartasia-kj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ej ania !?!?!?!?!?!?!?!? kiedy wraasz bo ja wika chcieliśmy iść z tobą na plaże !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna bluzeczka! Świetny blog! ;) Obserwujemy się ? Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna bluzka;D jeśli masz ochotę to zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji;*

    OdpowiedzUsuń
  11. heheh z tymi bluzkami ;D

    OBSERWUJĘ I LICZĘ NA TO SAMO ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. dzieki ze nie ma nas na liscie ;(

    OdpowiedzUsuń