sobota, 9 lipca 2011

Podsumowanie obozu Szermierczego Szarlota.

no to jak w temacie, podsumuje oboz z którego wczoraj wróciłam , napisze jeszcze pare akcji o których nie wspomniałam , i napisze co było kiedy wróciłam , i jak było w autokarze .

rano wstałam , i poczułam ulge .
 ' tak jest, za pare godzin wyjazd! ' .
poszłam na śniadanie , zjadłam nutelle .
 i poszłam się pakować ! znaczy nie od razu , bo jeszcze odwiedziła mnie Ania z dls,
tylko niestety nie pożegnałam się ze wszystkimi, bo wcześniej wyjechali . ; <
Na przykład Natalia S. , i mała Julka S. ...
ale na pewno bedziemy spotykać się na zawodach .
razem z Anią nasłuchiwałyśmy kłótni Ali i Patrycji . xd
ostro było . ; p
a my nie wyrabiałyśmy ze śmiechu .
no coż. zdjęłam ładnie pościel , nie posprzątałyśmy w domku, chociaż miałyśmy.
na reszcie się znalazły moje okulary czarne, które były za szafką od tv.
za łóżkiem miałam pełno cukierków miętowych  , jakiś papierek od kit kata ,
p. Konrad ogłosił zebranie,  przez co straciliśmy 30 minut .
Treningi będą przed cetniewem w sierpniu .
13,14,15 .
Ojej, jak mi przykro, nie będzie mnie .
co ja teraz zrobie?
no i poszliśmy na lody ! ^^
już na prawdę ostatnie szarlotowe w tym roku .
ten pyszny rożek koktajloowy ; 3

no i o 11.30 wyjazd . ;**
w autokarze z MUKLĄ ! < 3
stworzyłyśmy na prawdę niezłą piosenke albo nie . To nie była piosenka, nie wiem co to było . xd
- jestem głodna
-ja też.
-jestem śpiąca
-ja też.
-ide spać.
-ja też.
*śpimy*
-Wstałam
-ja też.
-Jestem śpiąca.
-Ja też
-Jestem głodna
-Ja też.
-Ide spać.
-ja też.
*śpimy*
-Wstałam.
[...]
hłehłehłe . i tak nie wiem przez ile . ; p
albo śpiewałyśmy co popadnie, oglądałyśmy gazetki...
fajnie było.

wróciliśmy o 13:30 chyba jakoś tak.
Od razu wróciłam , poszłam do sklepu i jebnełam się spać.
No czy jeszcze tam z mama porozmawiałam...
jak wstałam , zjadłam obiad i dopiero wtedy wzięłam się za FACEBOOKA  !
jestem w pozytywnym szoku c:  mmyślałam że od razu się rzuce na komputer.
miałam 26 powiadomień 4 wiadomości prywatne i 2 zaproszenia do znajomych.
w sumie to nie tak dużó.
Mam pełno zaległości.
Musze poczytać bloga La Mode ,
Wiecie źe tego bloga prowadzi chłopak który się interesuje modą?
obejrzeć wszystkie filmiki littleblueberrysmile ,
freda ,
LittleTrueLaugh, Ogarnąć wszystkie komentarze na blogu , twittera ,
pet party . xd
shaw dawstone'a . Elle i Blair , siostry z Youtuba...
wszystkie blogi które czytam , fotoblogi... sporo tego .

no i taka historyjka z  obozu.
ja Wika Ala i Pati miałyśmy domek obok trenerów, i ja wracam od Oli z Domku do siebie , wchodze , patrze ... o kurde. , ale ładną podłoge mamy nie zauważyłam jej wcześniej !
ide dalej...
Chce krzyknąć
-O! ale  fajną podłoge mamy. nie zauważyłam jej .
już otworzylam buzie, ale w ostatnim momencie się pohamowałam , bo ujrzałam na wieszakach męskie kurtki przeciwdeszczowe.
stanełam jak wryta. ppo dwóch sekundach sobie uświadomiłam że weszłam do nie swojego domku !!!
czym prędzej wybiegłam mocno tupiąc nogami i trzaskając drzwiami . i U Trenerów, i u nas kiedy zamykałam .
ja pierdziele , jakie przeżycie ! ; O
jeszcze chciałam coś napiisać, ale zapomniałam co. Jak mi sie przypomni moze, to napiszę.
Prawie cały obóz przepisany z Julcią i Martyną /
Martyna - gratuluje wiesz czego. Musimy sie spotkac jak najpredzej !!!
Julcia - dziękuje za ważną informację . Też musimy się spotkać WSZYSCY !

1 komentarz:

  1. I oczywiście Zuzia czepiała sie naszego "Ja też". :< Ale fajnie było ^ ^ .

    OdpowiedzUsuń