niedziela, 26 czerwca 2011

Ostatnia notka przed obozem.

w tej Notce chciałabym się pochwalić paroma zdobyczami.
Otóż (nowe słowo w słowniku) od pewnego czasu zaczęłam interesować się firmą Oriflame, więc wiem że projektanci paprocki&brzozowski stworzyli limitowaną serię specjalnie dla ww firmy.
to jest cała ich kolekcja. Muszę sie pochwalic i powiedzieć , że mam tą apaszkę ! 
nie wiem jak wy , ale ja sie w niej zakochalam od pierwszego ujrzenia ;] 
Na razie wyszły tylko te 3 pierwsze rzeczy. Te dwie również są ładne, ale nie w moim stylu. torebka za stara, a okulary za duże jak na moją twarz. Wiem, bo moja mama ma obie te rzeczy. Oprócz tego , kupiłam sb torebke też z tej firmy, ale już nie od paprockiego&brzozowskiego.

To właśnie ta torebka. Jest taka bardziej elegancka. Kupiłam ja za około 20 złotych !
A apaszka kosztowała gdzieś tak 30 - 40. nie dam jej zdjęć dziś , bo nie wiem gdzie jest . ;c
Jak widać mam syf w pokoju i szafie.
Jak widać , jestem jeszcze w piżamie.
kupiłam sb wczoraj dwie pary krótkich spodenek. Jedne szare w serduszka w NYerze, drugie zwykłe różowe szorty w cubusie.
Okulary z Hoop Coli <+10 do lansu>


w ogole patrzcie jakie mam juz długie włosy ! ; ]]
kocham te okulary . ; 33
OMG TERAZ ZOBACZYŁAM ŻE TO NIE JEST KUBA !!


wyżej napis Jankes Tuli ; )


pokupowałam sobie jeszcze tam jakiś balsam błyszczyk  itp.
i to na tylee .
cyaa .

1 komentarz: