czwartek, 13 października 2011

Umieralnia.

Więc właśnie tak się uczuje, jakbym była w krainie śmierci.
Dwa dni z rzędu gorączka, ból brzucha i gardła , istne Niebo.
ehh , na szczęście juz jest spoko , aczkolwiek właśnie zaczęło mnie mdlić . Błagam, moge skonczyc temat?
dziękuję.
Nic sie ciekawego nie dzieje, obejrzałam cały sezon Pretty Little Liars  ! < 3
no i zakochałam się w herbacie Dilmaha Wiśnia & Migdały. ;3
Jeszcze czeka na mnie Vanilla i Grejfrut. Nie moge sie doczekać żeby was poznać !
Claudio , a właściwie wilczomleczu migdałolistny , Dzieki za pilnowanie z regularnym dodawaniem notek, bo pisałabym 1 raz na miesiąc.
Właśnie wpieprzyłam 225 g orzechów arkaidowych w karmeluu . : 33

Przed chwilą gadałam z Izą , ulala , GRUBO GRUBO .
W ogóle jestem zacofana, nie wiem co sie dzieje z pewną osobą, jednak moge sie domyśleć .
spytałam sie Izy co z nią,
"Jest Cięta i wredna"


Nie wiem co się z Tobą dzieje, mam nadzieje że niebawem wróci dawna Ty . 
Tęsknię za tym prawdziwym Twoim charakterem, 
jednak już sie pogubiłam , który jest prawdziwy, a który fałszywy.


Jutro jakaś akademia, na której mam nadzieje że wszystko się wyjaśni.

Dobra wiadomość :
Potem Jade do Mani i Jagody !!! <33333333

aaaaaa , jeszcze dodam nagranie mojego chłopaka ; ***
 
No to na tyle , 
Cya.  

1 komentarz:

  1. Kacperek! <3 Hhahah, moja młodsza siostra umie się śmiać identycznie jak on. Może nawet lepiej.

    OdpowiedzUsuń