sobota, 8 października 2011

INFORMACJA

Uwaga Uwaga, ogłaszam że za 22 (praktycznie 21) są moje Urodziny, Yeah . ;D
OMG, wreszcie będę miała 13 lat ! Już mam małe plany, jeśli miałabym je wyprawić .
Najpierw na łyżwy, a potem do knajpki do mojej siostry coś zjeść, może Karaoke... i takie tam, a potem? nie mam pomysłu . 
Ale to mi sie wydaje troche bez sensu. Jak to Mikołaj powiedział?
"Zachowujesz się jak kobieta w Ciąży
ahaa , fajnie . xd
 Tylko że nie mam pomysłu na urodziny ! 


BŁAGAM, POMOCY !!!
Lista osób które chciałabym zaprosić:
1. Martyna H.
2. Iza N.
3. Emilia K.
4. Marysia I. 
5. Wiktoria Sz. 
6. Jagoda I.
7. Patrycja K.
8. Patrycja R. 
9. Kasia K. 
10. Marcin W.
11. Mikołaj R. 
12. Mateusz P. 
no i ten... To chyba ylko 1/5 osób, które chciałabym aby była ze mną 30 października ! <3 
; (( 
Jeszcze brakuje tam... uhuhuuu , baaaardzo dużo osób . 
Nie obraźcie się, proszę ! 
Wybrałam tych, z którymi mam chyba najbliższe kontakty...
No i ten. Co ja mam zrobic z conajmniej 12 osobami? ; OO 
czekam na wasze pomysły ! 

4 komentarze:

  1. Hmmmmm....jak dla mnie blog....Co tu tudożo gadać...Blog jest po prostu do ......zawsze czytania!!!Jest zajebisty!!

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm .. myślę, że możesz swoje urodziny podzielić na 2 imprezy lub po prostu wybrać tylko te najważniejsze, bliższe Ci osoby ^^ ;)

    zapraszam: distuuurbia.blogspot.com .
    + obserwuję, liczę na to samo ;> ;p .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wiem, zawsze na urodzinach miałam 5 osób- najbliższe przyjaciółki. A z większą ilością osób możesz zrobić wypad na pizze,na kręgle, a potem poczęstunek w domu i może jakiś film na komputerze... Napewno każdy byłby zadowolony ^ ^

    TyŚka~♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak. Kręgle to b. dobry pomysł i świetna zabawa ;D Dużo śmiechu, zabawy i wgl. Możesz zaprosić tylko te naj najbliższe osoby i zaprosić je do siebie na noc :P

    OdpowiedzUsuń