sobota, 9 lipca 2011

Relacje z Szarloty cz. 3

chyba środa/ 
yhyyym , 
właśnie jest grill/. 
Znaczy... ognisko.
Jestem juz zmęczona całym tym obozem... Chce już wracać do domu.
Dzień w dzień szermierkaa. No ale czego tu się spodziewać po obozie szermierczym? 
Tęsknię za domem, za bliskimi... Mam tyle planów po obozie i przed nastepnym obozem który jest 21 lipca. ... 
Spotkania m.i.n. z: 
- Jaśmin (dżastina. Poznałam ją daaawno, na koloni a niedawno spotkałam w dniu przytulanie )
- Julciąąą która ostatnio się do mnie odezwała. Kiedyś już o niej pisałam. 
 - Emcią . To jest właśnie koleżanka Julki . 
 - Lolkiem. = kolegą Dżuli. 
 - Martyną
 - Andreą
 - Honey , 
 - Natta , 
 - Jagodą , 
- Mańką , ( tez kiedys pisałam o tych siostrach ) 
 - Claudią . 
i to chyba wszyscy . 
Oprócz tego Mama mi obiecała wielkie zakupy . 
Musze iść do dentystyy na założenie aparatu na dolną szczękę , i to jak najszybciej żeby na obozie mnie nie bolała . Oprócz tgo wpadałoby wpaść na konrolę . to też podobno boli . ; / 
Chce pojechac na pare dni do Jagody i Maryski , 
oprócz tego plażowanie...
ehh , czemu wakacje są takie krótkie ? ; (( 
ojej , Jeszcze z Wiką chciałabym póśc n dwór , może na rowery. . . 
OMG ! nie pisałam o dyskotece . *__*
był taki głuuuuuuuuuuupi 
PSEUDO - dj
Chciałam , żeby dał Uffie - Pop the Glock z mojej mp3 , a on dał Family Force 5 -,-
no to ja mu powiedziałam , że nie o to mi chodziło , i jeśli chce żeby impreza sie udała to nie powinien dawać piosenek na śłepo . Bo Family Force 5 to jest zaspół rockowy. 
a on na to : 
- Wez Idz dziecko tańczyć. Ja was nie rozumiem . Jak ja ide na dyskoteke to bawie sie przy wszystkim. 
Ja wzielam od niego mp3 i mu podziekowałam. Nie bede gadac z kolesiem ktory pusci jakiś polski rap , i wyjdzie z salli zeby zapalić papierosa. No i na dodatek uważa sie za dobrego didzeja . xddd

hahha , najlepsze były bunty , kiedy wszyscy go prosili zeby zmienil piosenke , a on sie nie zgadzał. Siadamy na podłodze w siadzie skrzyznym, dajemy unlike'i (kciuki w dół) i buczymy jak krowy . \
buuuuuu  . 
A trener klubu UKS De la Salle Gdańsk - pan Jarek miał z nas beke i sie do nas przyłączył . xd
on w ogóle jest spoczi . ; p 
w ogóle na końcu pokazał nam swój " Jarek Dance " . xdd
znaczy... tym najlepszym , którzy wytrwali do końca . ^^
( ok. 15 osób ) 
JOWITA FIT DANCE. 
ahahahahahha nieezła beka . 
dziewczyny z tamtego klubu trenują niby disco dance *-*
tak na prawde tylko sie bujały i machały rękoma jak matrix . ; d 
albo... niczym szumiące drzewa . 
była też piosenka , na której ja , Wika , Marzena z De La Salle i chyba Ania również z DLS stwierdziłyśmy , że lepiej się tańczy na leząco , ; p 
czyli położyłyśmy się na zimnych kafelkach (co było tam rajem) 
i zaczęłyśmy tańczyć . xdd
Gdy wracaliśmy ( jak już wspomniałam ok. 15 osobników)
darliśmy się na całe gardło : 
seksualna, nebezpechna, nepokirna, 
ta bezzaperechna, spokushayu, nastupayesh, 
tse naykrashcha nich ty dobre znayesh. 

; DD

w ogóle , to zostałam mianowana na psychopatkę Teletubisiów *-*

przez Kacperka z czwartej klasy . Oj ! Przepraszam , z piątej. 
Lubie go. 
no a berło którym właśnie zostałam mianowana , powiesiłam sb nad łóżkiem . xd
(berło=wielka gałąź)
tzn. Zawiesiłam pod ty takim kabelkiem od prądu. 


łiiiii dzisiaj byliśmy w aqua Parkuu . ; > 
z Olcią (z DLS ) zjechałyśmy 3 razy ze zjeżdżalni razem , chociaż nie można było . ; p 
Kit , że ratowniik się tam patrzył co 5 sek. nie zauważył , że jedna leżała pod drugą . xd\

hahahha nauczyłam sie zatrzymywać w zjeżdzalni . ; DD
Wystarczy podnieść noge i położyć ją na suficie . xd 
prawie zrobiłam przewrót w tył tam , ale co tam . ; p

w ogóle , ostatnio na obozie zaczelam z Olą się trzymać , fajna jest .
w ogóle , wszyscy z de la salle są fajni.

No i na basen jechaliśmy Emo Autokarem . xd
co prawda... był biało-różowy, ale po boku był wielki napis


EMO

i o mało co nie wsiedlliśmy do autokaru emerytów . xdd 

piosenka dnia : 
Ziiimne lody , 
dlaaa ochłody . 
Zimne Lody dla ochłody, to jest MYŚL ! 

potem z Ola i Kacprem ( oboje DLS ) wymyślaliśmy do tego teledysk . xdd
jeeeej , jak ja zazdroszcze Wiktorii .
pojechała sb już na jakies wesele . 

i tak to została osamotniona. 


1 komentarz:

  1. to ja wymyslilam zeby siedziec na podlodze na dyskotece- MISTRZ
    i wymyslilam tez jarek dance-MISTRZ
    i ja sie polozylam na podlodze na dyskotece-MISTRZ
    jednym slowem jestem MISTRZ hahah

    OdpowiedzUsuń