czwartek, 16 czerwca 2011

Filmik ze statku .

w ogóle . . .Na drugiej scence Kret jaki zaciesz ! xd
Kamerawoman - Wiktoria ( Click Here. )

3 komentarze:

  1. Hejoo ~! Noo blog teraz masz wręcz zajebistyy ! <3 Zdrowiej, zdrowiej czopie . ! ;D Przez to, że nie ma prób { bo nie ma wszystkich codziennie osób , "Ala , Kret i Pies sb wagarują.." }, będzie raczej odwołane przedstawienie .. Aaa będziesz w poniedziałek ??? BłAGAM PRZYJDŹ !!! Musimy coś obgadać . { Ja, Ty i Martyna :D } Pozdrowioonkaa ! ; * ps . nagłówek jest za***. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ej czemu nie pisze kto krecil? ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam , JUŻ PISZĘĘ!!! Basia - wiem o co chodzi !^^

    OdpowiedzUsuń