Całą noc nie przespałam !
nie śpię już...29 Godzin !! <wyszczerz> .
Teraz trochę się śpiąca zrobiłam , ale nie pójdę spać .
Spróbuję wytrzymać 39 godzin czyli do...22 . Nie wytrzymam , ale zawsze można spróbować . ^^
------
łoojeezuu jak ja dawno Prosto w Serce nie oglądałam ! D:
Zaraz to nadrobimy...
Miałam iść dzisiaj do szkoły , ale 1 . Katar się pogorszył
2. Dostałam jakieś wysypki !!! Ale posmarowałam niveą i już schodzi .
ejj , Podoba mi się ten nagłówek . SAMA GO ZROBIŁAM !!!
jak strażak SAM .
i w ogóle Ostatnio tyle osób z Wakacji/dzieciństwa widuję...
dwum osobom powiedziałam cześć , ale żaden z nich mi nie odpowiedział.
< foch 4ever>
Potem ze 3 osoby mi powiedziały ' hej ' to też im powiedziałam , mimo iż one były nie winne !!
< niach niach >
.
OMB ! w poniedziałek zakończenie podstawufki , we wtorek nie wiem co bedziemy robić .
w środę ? Zakończenie roku , a potem idę z....
OOOOOO nie powiem nie powieeem !!!
idę z PAROMA osobami GDZIEŚ , po COŚ. < 33
mogę powiedzieć tylko tyle , że bedzie fajnie . ;*
ojaojaojaojaoja < 3
SZARLOTTA .
Wika - floret spokojnie mogłabyś wziąść do szermierczej ! przecież on ci użo miejsca nie zajmie , i na kółkach nie jest ciężki .
ide sb zrobić latte .
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz