środa, 15 czerwca 2011

Obrazek z Kwejka.

http://kwejk.pl/obrazek/151489
tu jest link do niego . Ja pierdole , jak ja go widze , to się tarzam po ziemi !! <dosłownie> !!
Przypomniałam sb , jak z Basią tydzień temu w poniedziałek sędziowałyśmy małym dzieciom na turnieju .
pierwszo klasistom .
( w piątek też to robiłyśmy , tylko że jeszcze z całą nasza klasą i paroma innymi osobami .
Ja się opiekowałam takim fajnym Miłoszem ! < 3
A taki mały do mnie :
- Ładnie wyglądasz ! czy coś takiego , . Ja z Marcinem nie mogliśmy wyrobić .
A potem do Basi : Masz łasotki ? i zaczął ją łaskotać !! < bk >
)
No to w każdy mrazie Basia sędziowała chłopcom , i taki jeden właśnie robił tak jak ten po prawej .
Ona do niego :
Chłopcze posrało cie , idioto !!! i takie tamm . ; pp
Ja normalnie sikałam z Beki !!!
Albo ja ubierałam tam wszystkich , nagle grupa dziewczynek dod mnie przybiegła i zaczęły się wykrzykiwać :
-ŻAPNIESZ MI BLUZE ?
- ROZPLĄCZESZ MI SUPEŁEK
- UBIERZESZ MNIE ?
ja na to :
 - ej no Moment , tylko chłopca ubiore , tak ?
tam dziewczynki zaczęły się jarać i w ogóle .
Ja na nie sie patrze jak na idiotki .
A Nikola  - moja ulubienica na to :
 -Tylko że to jest dziewczynka .
ja mega facepalm , zaczęłam go prze.. tfeee JĄ przepraszać i w ogóle . ; d
A Nikola  -  Trochę mi przypomina Patrycje . Ciągle się focha ,  i to taka obrażona ksiezniczka , ale mimo wszystko fajnie sie z nią gada .
Ja to mam bff z pierwszej klasy !! xdd
Jak oglądam ten obrazek , nie moge przestać się śmiać . Ale chyba juz się powtarzam .
Mój pies wchodzi do pokoju , i zaczyna sie Patrzyc na mnie żalowym wzrokiem udając zaciekawienie .

Jest fajnie .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz