Vincent - głupi chłopczyk z klasy drugiej szkoły podstawowej chory na ADHD bądź porażenie mózgowe.
tak w ogóle to dawno nie pisałam . Chciałam ciągle pisać o Piątku , ale nie wyszło tak samo o weekendzie.
Piątek juz zapomniałam , więc powiem tylko tyle że bylo fajnie . ; p
Sobota - zawody chłopaków.
Beka była z Wojnowskiego i Patrycji . xd
Wcześniej zakładali mi aprt na zębosze. Nie bolało.
Niedziela - Zawody NASZE !
Po grupach byłam 18.
Nie musiałam walczyć o 32 , tylko od razu o 16.
Wygrałam z Olusiż z De la Salle !! ^.^
potem o ósemke z Asią !
Najpierw prowadziłam 5:2 , potem Asia doprowadziła do 5:4 , i wtedy ja się zestresowałam i zaczęłam na nia Napieprzac 5-kilometrowym natarciem .
Tak oto się staó , że Walka skończyła się wynikiem 9:7 dla Asi.
Kurde , a było tak blisko ! >< . 3 Trafienia , bądź odrobina rozsądku i dostałabym skarpety szermiercze za 13 zł . ; dd
Ja nie moge . . . po walce Konrad do mnie podszedł i przybił mi piątkę ! *o* . <MegaSzok>
potem FECHMISTRZ longin mnie pochwalił . *=*
znaczy... to gód !
powiedział że mam potencjał , { cokolwiek to znaczy } że Walka była na prawdę wielka, jeśli chce moge byc wielka itd . Powiedział też że placzę , ( bo płakałam . xd ) bo jestem AMBITNA .
GRUBO . < 3
potem pietnaście minut leżałam w łazience na ziemi , komus trzasnęłam mega drzwiami przed nosem , ale git .
Witek chciał ze mną pogadać , że longin jest trenerem kadry polskiej , przez sporo lat w tym siedzi i zna się na tym , że chwali mnie i wgl, noi żebym sie zastanowiła nad odejściem, .
NOI SIĘ KU**A ZASTANOWILAM!!
przekonali mnie , żebym poszła gimnazjum naszego. Mam nadzieję, że nikt nie bedzie żałował .
Ja nie mogee w poniedziałek tak mnie zęby bolały , że po prostu ja NIE MOGE !
NORMALNIE RYCZAŁAM Z BÓÓLU ! *~*
dzisiaj byłam na treningu . =,=
wieem , kto normalny chodzi w tak piiękna pogodę na trening?
Ania A.
Trzeba miec ostro na vbani . #.#
Potem poszłam z Wiką Marcinem i Anią na plac zabaw . BD
oczywiście kogo tam zastaliśmy ?
VINCENTA . a jak .
Marcin wcielił się w postać móla książkowego O.O
Wszędzie chodzi z książko zafona " Książe Mgły " . Co prawda to prawda . zayebista książka .
A tak w ogóle to dzisiaj w Filharmoni bylismy ! ; d
" Okruchy Życia "
Troche nudnawy , za dużo spiwwu .
Ale fajnie breka tańczyli ^^
występowała tam dziewczyna która była na konkursie recytatorskim o którym pisałam .
i tak w Ogóle to ide na casting do jakiegos spektakklu . ! ; dd
18 czerwca w Galrii przymorze . BK BD !! ;**
Cały dzień siedze , i słucham Piotra Lisieckiego ! <3
Wole polskie piosenki w jego wykonaniu , chociaż nie nawidzę tego języka .
Daft Song <3
Gra o wszystko <3
Jak ostatnio to drugie oglądałam na Rebel.tv to myślałam że zaraz nie wiem co zrobie .
Wika - Szpan . Jej brat chodzi z nim do szkoly . ><
Jak wika kiedys szła ze swoim bratem , to PIOTR LISIECKI powiedział jej bratu " CZEŚĆ " !!!
a ja go ostatnio widziała jak jechał po mojej uliczce takim małym czerwonym samochodzikiem ! ; DD
sooryy za jakość . ; //
+ nie powinnam siedzieć z wiktorią sz. na prtzyrodzie . ; dd
ehmm . Jeśli chcesz zobaczyć w org. rozmiarach , Klik na zdjęcie .
OdpowiedzUsuńahahah lubie twoje cwiczenia xd ;d
OdpowiedzUsuń