niedziela, 2 października 2011

Zawody + niedzielny wieczór.

A więc wczoraj były zawody, ale nie miałam czasu napisać o nich .
Krótko mówiąc- poszły mi beznadziejnie !!
W ogóle w grupach przegrałam walke z kims, z kim zawsze wygrywam . Niestety trener Drapella nie mogła mi podpowiadac, iż ponieważ była to walka klubowa.
Przegrałam o wejście do 16 z Kasią K. z mojej klasy 7:6 !!Ale mogłam ta walkę spokojnie wygrać . ;<
wygrywałam 3:1 ; //
Ale w sumie to jestem zadowolona, bo na ostatnim treningu przegrałam z Nia chyba 5:1 więc...
ale jednak, w pewnym momencie pojawiła się nadzieja że wygram tą walkę , I traz żałuję że tego nie zrobiłam.
WIKA WYGRAŁA Z KAPRAL ! (Wgl. według Martyny to Golonka a nie Kapral . xd  )
Ale ją pocisnela ! xd A Kapral jest mega dobra !!
Kasia Była 7 a wiki 8.
Hm... Magdzie dałam Czekolade Milke, A Marcin prawie całą zjadl. ;<
No nie prawie całą, troche mniej ale jednak. . xd
Za Miesiac dopiero kolejne zawody. Wtedy sie mega Postaram ! <3

Właśnie jest niedzielny wieczór, A ja ciągle Gadam z Martyna na skypie.
Hahaha , ale polewa była z jej listu który kiedyś komuś chciała dac, <3
hahahah , I Miałam racje, że ON pali ! <3
Ścigałyśmy się która pierwsza wyjdzie spod prysznica. Niestety ja przegrałam , bo;
-Bałam sie wyłączyć wode bo wiedziałam że bd mega zimno
-Wycieram sie, a tu nagle na reczniku (bo wzięłam go z balkonu) Była Wielka SZCZYPAWICA ! 
Ja mam cos takiego że panicznie boje sie robaków i pająków, ale tylko w domu, bo na dworzu to mi wisi. Zaczęłam płakać i wrzeszczec. Zawsze tak mam. Krzyczałam żeby ktoś mi podał ręcznik, ale moja siostra sie ze mnie śmiała. Ona uważa że jestem histeryczką, bo ciągle płacze, i zamykam sie w pokoju, po czym nie chce z nikim rozmawiać. Niby ma 21 lat, Ale jest mega głupia. Nie rozumie , że Czasami dopada mnie "dołek" czy "deprecha" (I właśnie wtedy sie ze mnie smieje). Ja jestem osobą która bardzo często coś takiego mai przy okazji jestem mega wrażliwa na wszystko, A ona zachowuje sie jak zwyczajne dziecko.

cytat dnia: " Żeby Ci zaimponowac, Nauczyłam sie przerabiać fotki. " i "Ten Kto sie tnie jest fajny" 
Siema, Ja pisze wypracowanie z Anglika a Martyna sttrzela jakie porąbane miny <3 

3 komentarze:

  1. 23 września ;3

    Jak się do ciebie dodaje do obs.? ;x


    Aja.

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba nie mam tego ustawionego, a kimże jesteś? ; ))

    OdpowiedzUsuń
  3. Musimy się kiedyś umówić na skypa ! Racje ten kto się tnie nie jest fajny o.o ogólnie nie lubię ludzi tnących się to takie nie filozoficzne xD hahah . Nie no dobra , niektórzy są fajni O_O" mało ich"

    OdpowiedzUsuń