czwartek, 20 października 2011

Weekend z Barbie.

Fajnie sie pisz o weekendzie w czwartek, no nie? xd
Caaaaaaalutką sobote, niedziele i kawałek piątku spędziłam o Jagody i Marysii .
_____________

Kiedyś Martynie obiecałam, że kupię jej ogórka na urodziny ( miała 17 września )
no ale kupiłam jej coś innego ( kolczyki i ramke na zdjecia ) a o ogórku zapomniałam.
Normallnie strzeliła na mnie focha, bo zpaomniałam o ogórku.
I tak ciągle zapominałam i zapominałam, aż do piątku kiedy to Martyna mi przypomniała.
-Ania gdzie mój ogórek ?!
- Pierdole, to chodzź do warzywniaka !
hahaha xd .
Po drodze odprowadziłyśmy kawałek Emile , i weszłyśmy do warzywnego.
-Dzień dobry, po proszę jednego całego ogórka .
To musiało dziwnie wyglądać.
dwie zacieszone gówniary chca kupić jednego świeżego ogórka.
Następnie poszłyśmy na placyk na kwadrat, i zaczeło lać. Schowałyśmy sie do domku, i tam sie zacieszowałyśmy Martyny ogórkiem .
W końcu sie nim bawimy . < looool . xd >
no i Martyna stwierdziła że jest strasznie gibki.
Ja :
-Pokaż . !
No i go przez przypadek połamałam .
xdd
no to Martyna wpadła na genialny pomysł, i zaczęła jeść jedną połowę ogórka.
No to ja jej zabrałam drugą, bo nie moge być gorsza i też ją zaczęłam wżerać . :3
mniaaaaam. Dobry był ogórek ^^
Potem do Dominika na mini zakupy, i do domu.
Ja sie spakowałam, w miare ogarnłam na poniedziałek do szkoły i poszłam na kolejke.
Ja pierdziu, jaki deszcz zaczął lać ! D: ,
Ale nic, z cukru nie jestem. Wsiadam do kolejki, i patrze że Gościu w dredach i czapce rasta się ciągle na mnie gapi .
Ja , udając że go nie widze od razu odwracałam wzrok , mimo że co chwile na niego nie  wiedząc czemu spoglądałam.
w końcu jak chciał wysiąśc, zatrzymał sie i mi pomachał . DDD ;
ja sie na niego spojrzałam tylko żalowym wzrokiem , i dalej udawałam że go nie widze .xdd

________________
Jak tylko przyjechałam , z Manią jarałyśmy sie tosterem *-*
no i wżerałyśmy tosty z Nutellą . : 3
omniomniomnomnomno.

Marysia mi zaproponowała oglądać Barbie sekret wróżek , a ja:
-Okeeeeej , pewnie ! xd
i nie wiem czy wiecie, ale Barbie jest fajne ! ; p
no i potem obejżałyśmy jeszcze Akademie Ksiezniczek ! ^^
hahahahhahahahahahahahaahhahahaha
Love Barbie, Barbie Forever . <33

no , a w nocy baaaardzo długo omawiałyśmy obóz z Jagodą . Z resztą jak zawsze !
Uwielbiam gadać z Tobą w nocy ! < 3

W sobote pRzyjechała Paula z Małą Anią ,
Jeeej , ale ona słodka ! ; )
no i znowu oglądałyśmy co ?
BARBIE , a jak . xd

Zrobiłam marysi dwadzieścia coś warkoczyków . xd
potem była lekka szopa, ale co tam , <3
W nocy znowu gadanie i gadanie ! .
Też o harcerstwie . ; >
A w niedziele... Oglądanie Trudnych praw ! x3
No i pamiętników z wakacji . ; p
no i NIekrytego Krytyka....
i Czytanie listów do brawo !
aa ano i obowiązkowo gra w Kartke .
Nawet rzeczywiste sytuacje wychodziły ! ^_^

no i weekend szybko zleciał , i znowu - dom .

W poniedziałek byłam w szkole , ale nic nie pamiętam, poza tym że Marcin Przytulał Ksiedza na religii .  o,O
no i od wtorku nie ma mnie w szkole , mam infekcje gardła, i jakieś tam wirusy.
Jak byłam u lekarza , to Doktor mnie badała żeby wypisać mi jakiś bilans, i wyszło że mam zajebisty kręgosłup . xdd
Ale jak ona sie tym jarała ! ; d
: O Matko, słuchaj nawet nie wiesz jak Ci zazdroszcze, bardzo rzzadko sie zdaża taki, jaki prosty ! Pewnie w przeciwieństwie do innych, mało siedzisz przed komputerem" .
I w tym momencie moja mam azaczeła sie śmiac.
"A dużo siedzi? " xdd
Kocham ta babke po prostu ! < 33
haha , pozdrawiam panią Dooktor . ; D

8 komentarzy:

  1. Hahhaha, chyba nie wpadłabym na pomysł kupienia ogórka w prezencie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się twój nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny masz nagłówek .
    ogórek na urodziny .
    muszę spróbować . xD
    obserwuję i będzie mi miło jak również zaobserwujesz < 33

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny naglowek :D i ten ogorek haha :D a ogólnie, to swietny blog! :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny nagłówek. Zapraszam do mnie. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog;)
    zapraszam do mnie: http://www.malinowekwiatymalwy.blogspot.com/
    + obserwujemy;p?

    OdpowiedzUsuń
  7. http://daarcy.blogspot.com/ - zapraszam do mnie :)
    ciekawy blog :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ten blog ;d wbijesz do nas też ? będę wdzięczna. :D

    OdpowiedzUsuń