czwartek, 2 czerwca 2011

zwykły pospolity dzień .

mimo tego , że zostało pare dni nauki !!!
eeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaooooooooooooooooooo ! x 33
 z tego co myslałam , to bede miała dość wysoką średnią , chyba najlepszą w swoim życiu ! *
*o ile Sochacz daruje mi dwóje i wstawi mi 6 na koniec z infy.
bede miała 5.4. co najmniej ! <,wowo>
pfff  znowu nie było pani od Anglika . ;3
poszliśmy do biblioteki ,  a ja z Kasią na obiad .
Jemy sobie Jemy , a nagle halinka do nas podchodzi , siada koło mnie i pyta :
 - Kto You Can Dance wygrał? Wiecie , ja wczoraj troszkę przysnęłam .
 - dominik.
 - O jejku !! On tańczył tak przepięknie , na prawdę ? to bardzo się cieszę , ale jestem z niego DUMNA ! '
*O* . ja nie moge , jaka podniecona była DD:
hahaaa na przyrodzie pakowaliśy makulature do ciężarówki . xdd
w ogóle . . .bk z Alii  ; O
flirtowała z Pnem Zdzisiem !!  ^-^
noi WIKXA wśród papieruj , Mikołaj za Kierownicą z Marcinem . ; dd
 eee fajnie było .  Znalazłam elemantarz paptrycjozy z 2 klasy . xdd
Nie moge z jej opowiadania .
  
Zwierzęta w lesie zrobiły parade noi bardzo im ta parada nie wyszła. 
Przyleciały 2 ptaki i zazeły   się kłócic a potem przyszedł dzik i zaczął się kłócic z mrówką i wszyscy zaczęli się kłócic i potem wszyscy poszli dod domu . 

Oczywiście niezliczona ilość błędów ort. ; pp
potem na lody z wiką na trening i na dwór .
fajnie było  c:
 Jakby có ,  to rzucałam kamieniami ; p   * like *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz