Każdą Notke zaczynam od ' A więc' xd
lub ' więc '
----
stwierdzam, iż OFICJALNIE ROZPOCZELY SIE WAKACJE ! < 33
Jak już wiecie , dzis bylo zakonczenie roku.
Niektorzy sie ciesza, a nie ktorzy nie . { z wielu powodów }
Mnie osobisce brakowało tego baardzo. Nie martwie sie ze bede tesknic czy cos , bo nie bede.
I tak spotkamy sie na obozach [dwóch] z niektórymi . to przeciez tylko 2 miesiące...
Zaczyna się .
Wracanie do domu o północy , spanie do trzynastej-czternastej , 5 lodów dziennie, wyjazdy, czas wolny; zero trucia o lekcjach etc., wieczne siedzenie na plaży, + 30 stopni , chodzenie na bosaka , zabawa w deszczu !
Chce jak najlepiej wykorzystać ten czas , bo nastepna taka okazja bd za 10 miesiecy , jesli w ogole bedzie.
Po rozpoczeciu roku , musialam jechac na badania sportowe , Generalnie , to badania skonczyly mi sie 30.05 , ale pilnie potrzebowałam ostatnio na zawody , więc poprawiłam 05 na 06 . I tak zostało. Zeby pojechac do szarloty , musialabym i tak zrobic na nowo , bo obóz jest do 8.07. I ponownie tym razem miesiąc czerwiec był zmieniony na sierpień przez Mikołaja . ; dd No ale zbyt szpetnie to wyglądało.
A propos Szpetnosci... dzisiaj . A dobra , nie bd taka hamska.
<biiip>
te Lekarki były dla mnie dzisiaj jakoś wyjątkowo miłe . ;d
moze dlatego , że wakacje? < 33
już nie przyundzam , zaraz ide do lasu . xd
ptm sie dowiecie , po co ! ^^
Z Bogiem !
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz