A wieec tak. Dzisiaj miałam na 9 do szkoły , zeby... dekorowac hol ! ; d
Wyszło na to , ze przez godzine siedzielismy , gadalismy , bawilismy sie balonami ogladalismy i robilismy zdj . , etc.
w końcu pani nam otpuscila o boze... ODPUSCIŁA ! { bład ort }
Pogadalam sb z P. Hania ze sklepiku ... ; p
i dowiedzialam sie , ze na te wakacje ma wyjebane i nie bedzie nigdzie pracowac . xd
z Wiką poszłysmy oddac karty na oboz do szarloty , i ja musialam jeszcze zaplacic.
Potem, ogladalysmy jak 3G tanczy poloneza.
Chyba wszyscy tam mają na to wyje*ane ! xdd
chodza sb luzno , i wgl.
Jak ogladalysmy , sotkalysmy Anie W. i Maje.
wszystkie 4 poszlysmy do Ogrodka Ani iWiki ( mieszkaja w jednym bloku )
i tam grałysmy w karty... i wgl . ; pp
fajnie było. Potem weszlysmy sb do takiego fajnego igloo . d
noi ogolnie... przyszedl Marcin ... nie obeszlo sie bez chyba miliona zdjec... xd
Zaraz dam , tylko bateria mi sie naladuje .
-----
Przepraszam ! pisałam to gdzieś tak 12 w poniedziałek , a dzisiaj jest wtorek 7: 40 !
Super blog ♥
OdpowiedzUsuńJest świetny ;)
Zapraszam do mnie i do dodania się do obserwatorów. ‼
Pozdrawiam . <3
http://asia-przybycien.blogspot.com/