good Morning.
jest godzina właśnie 6. 28. nie wiem co mnie nawiedziło aby tak wcześnie wstawać , w każdym razie mój budzik dzwoni co 3 minuty, Fajna sztuczka na obudzenie, na zawody bede to stosowała.
Ja nie moge. . . Jaki kujon ze mnie !
z INFY MAM 6 !!!
Dzięki Sochacz ! ; DD
z Relgii tak samo !!! *_*
Z w-fu Witek ( trener od szermierki ) wstawił mi 6 ołówkiem , jeszcze musi się skonsultować z facetką od ogólnorozwojówki. . .
czyli od niej bede miała . . . czwóre?
z Muzyki mam 6
i z MATMY PIĘĆ !!!!!!!!!!!
woooow , jestem HARDCOREM .
*ku*wa, je*any budzik* -.-
może z Polskiego uda mi się naciągnąć znowóż na SZEŚĆ.
oo i z Angola mam sześć !!! <3
noi z histy...
Ja pierdziele , co sie chwalić bd .-,-
ahaha dzisiaj na statek piracki idziemy ! ^^
wczoraj wieczorem z wiką szant szukałayśmy. Wiecie że to jest fajne ? ; >
Ale najlepsza były " morskie opowieście " wersja HARD ! ; DD
" Miała baba mikołajka, to ciągnęła go za jajka,
nagle patrzy Mikołajek, a tu nie ma jajek " D::
aparat naładowany , trzeba się jeszcze tylko ubrać, i spakować pare rzeczy .
amen.
Wow. Podziwiam cię dziewczyno. Ja ledwo co wyciągnęłam 4 z matmy i 4 z polaka a ty mi tu o 6 gadasz ? .. Ja żadnej 6 nie mam. .W której jesteś klasie. Ja I gim ..
OdpowiedzUsuńPozdrawiam
TyŚka~
Weś wgl. fuck you ! XD Na moje oceny lepiej nie patrzeć . Spk. Ania , ja wstaje o 5:00 . ; D
OdpowiedzUsuń