piątek, 6 maja 2011

Kopciuszek z problemami.

siemaa, 
a więc, po pierwsze - wszyscy się pytają kto to HANS. 
HANS - mój mąż, Claudia. 
ci co nie wiedzieli to już wiedzą. 
Nie mam o czym pisać, chociaż? właściwie to mam ! ; dd
Wczoraj na polskim pani wymyśliła , że bedziemy robić przedstawienie. nie no spoczi. 
" Kopciuszek " tak to bd się zwać. Nie wiedząc co czynię, krzyknęłam: 
- OOOO !!! To ja bd. Kopciuszkiem !! . 
- Dobrze Ania. - odpowiedziała pani. zapisując moje imię na kartce z dopiskiem " Kopciuszek " . 
Potem wszyscy sobie pozajmowali postacie jakimi chcieliby być. 
-A kto bedzie Księciem? - spytała pani. 
Jako że Kacpra nie było, to wypadło na niego. 
SPIE*****Ć ! 
Dopiero po minucie się zorientowałam w co się wpakowałam. Zapomniałam, że oczywiście jak to w każdej bajce , księżniczka musi poślubić księcia. No a w naszej klasie jako takiego księcia nie ma. 
kacperek? niziutki, z zębami większymi od swego ciała. 
Zayebiście. 
Potem oczywiście nikt się nie chciał zamienić, a polonistka: 
- Ania przestań ! Ty się nadajesz na kopciuszka. 
Oczywiście, cała szkoła już chyba o tym wie, i wszyscy mnie nazywają " kopciuszek " . 
W życiu nie zagram kopciuszka !!! 
Choćby to zależało od całęgo przedstawienia. 
Nie ważne że zawiode panią ( 8D ) 
Cała klasa bd się do mmnie srać, że przeze mnie nie bedzie przedstawienia. 
Skoro tacy mądrzy, to dlaczego sami nie wcielą się w postać głównej bohaterki? 
-no właśnie. 
Na treningu przeze mnie biedna Lidzbara musiała se odpuścić dalsze walki, Kasie S. prawie tez doprowadziłam do tego samego stanu. Ja nie moge, jaka ja niebezpieczna jestem . ; d 
Tylko z Natalie M. nigdy nie mogę trafić w NIC ! nawet w nieważne pole. ; pp 
Heeh, dzisiaj na gitarze się uczyłam, ale nie ogarniam tego. Za skomplikowane, i w ogóle. po dwóch godzinach se odpuściłam. ; pp  
~ Nie moge z moich włosów !!! 
no to Sajonara. 

7 komentarzy:

  1. Nie martw się Ann, będzie dobrze z przedstawieniem! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko Claudia ! <33

    OdpowiedzUsuń
  3. PS.KOCHAM MUZYKĘ! (przedmiot)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie macie dowodów, że ise we mnie buja! Poza tym to jest nienormalne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahahaha, nie geniusz tylko idiota!! On zacznie gadac "ja? ahahaha, jestes nienormalna. w takim brzydalu?!" Ja już wiem co to będzie, ale jak chcesz. i sama se zdjęcie rób, a potem mi pokarzesz xd podejdź do mnie na którejś przerwie xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Siemka doomeestoss . ; *
    Zayeebisty blog >siriooss< ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba coś się kryje za jej słowami ... xd

    OdpowiedzUsuń