czwartek, 21 kwietnia 2011

What the fuCk. ?

A więc hm. . .
-szema . 
Nie pisze pierwszy raz bloga , więc bez obaw ;d
moja poprzednia strona? www.bonduelle.blog.onet.pl
Jakby ktoś nie wiedział* 
______
A więc... ten tego... Święta mam ! za pare dni ^^
Już w szkole wolne , ja pierdziele jaki zaciesz mam ! o3o
Wczoraj z klasą w parku oliwskim byliśmy i było zaje ! 
Potem dodam fotki z naszej sesji ( mojej i Alsona ) 
A potem do MaCa ; d 


Wiecie jakie fajne rzeczy tam są ? ; o 
koszykówka , ( my graliśmy w zbijaka piłeczkami gąbkowymi tamm ) 
wyścigi rowerów . < nikt za cholere nie mógł tym szajsem kierować ; p > 
i labirynt . Tam se wszyscy siedieliśmy i mieliśmy jakieś odpały . 
Tyle , Kończe . 
Sia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz