środa, 27 kwietnia 2011

po świętach.

jooł .
A więc... święta minęły dość spokojnie .
Swięta jak Swięta. śniadanie, prezenty, króliki z czekolady...
a po świętach ?
No w sumie jeszcze w święta.
Pojachałam do Rybna ( do mojego wujka ) na stadninę koni z Jagodą i Marychą !! < 33
Bylo Zaje### ToT
Najpierw przyjechaliśmy , wzięliśmy wiadra pistolety itepe.
potem bitwa na balony .
Byłam mokra jak cholera !
Ciekło ze mnie tak , że aż mi zimno było .

była gdzieś tak 14  , ( a zaczęliśmy ok. 12-12.30 ) zaczęliśmy grać w siatkówke .
Najlepsza była Natalia. Piłka leci centralnie na nią a ona się odsuwa i sie patrzy na to wielkimi oczyma .
bk była ^^

Potem gadaliśmy , graliśy w siatke , gadaliśmy...
[...]

co z tego , że oni mieli po 16 lat ,  a Ja i Jagoda 13 ?
a * . I Mania 12.
i tak zajebiście się z nimi gadało , i ogólnie spędzało czas.

wtorek - nic się nie dzialo.

Środa - ?
aaa Sróda to dzisiaj jest ! ^^
Polski - lajt. Gadaliśmy o świętach. Jak spędzaliśmy i wgl .
Angielski - Polonistka mnie wziela do sali i ' ćwiczyła ' mnie bo jutro mam jakiś zje.bany konkurs recytatorski . ; O  ( Jade z Hansem ^o^ ) a gdy wróciłam do sali , grupa skończyła ćwiczenia i graliśmy w Kalambury.
W-f - Mieliśmy testy sprawnościowe do gimnazjum. Moge sie założyć o całą moją skarbonkę ( 8 groszy ) że nie zdałam.
W-f - je.bana piłka nożna.
historia - polonistka mnie ponownie wziela. Wróciłam kiedy Pan skończył lekcje.
Informatyka - Skończyłam już dawno prace w arkuszu kalkulacyjnym ( nienawidze wszelkich ćwiczeń z tym cholerstwem ) Mimo że miałam coś źle , (informatyk sam nie wiedział co) To go przekonałam , że ten openoffice jest zrabany i głupi, i że nawet pan nie wiedział co się stało. Zrobiłam słodkie oczka i chyba go przekonałam , bo wstawił mi 5 <wyszczerz> ToT .
g. Wychowawcza - Wysyłałam se z Basią liściki  i słuchałam muzyki, bo szczerze mówiąc miałam prawie wszystko w dupie to , co oni gadają.
-------
O kuźwa ! właśnie zjadłam całą milke malinową ! rzygać mi się już chce .
Mama kazała mi wczoraj zjeść kiełbaski z lodówki , bo jutro już będą do wyrzucenia. Ja nie przepadam za tą ' potrawą ' więc swoją porcję dałam Niunkowi ( mojemu psu ) Potem tak prosił o więcej , że dałam mu całą paczke xd . Wraca z pracy, i mówi :
- Ale miałaś apetyt !  . x DD
------
ostatnio często pisze " kuźwa " . nie wiem czemu , jakoś tak mi sie spodobało . ; pp
------
Uhm... Dawno się tam nie rozpisałam ^^
ejj . . . Mama mi nie pozwoliła zrobic zakupów na glovestar.pl !
mówi że jestem jeszcze za młoda na takie ubrania .
Tsaa jasne. co jej do tego jak chce sie ubierac ?
-----
Ouu jeeaa . Dzisiaj YCD leci ^^

Playlist na dziś :
1. Linkin Park - New Divide
2. Ke$ha - Blow
3. Lady Gaga - Wonderlund
3. Rebecca Black - Friday < xd >

aahahahahahahahhahhahahah
Wczoraj kupiłam sobie eyeliner i czarną kredke do oczu.
Najpierw zrobiłam sie na metala. Założyłam ' ostre ' ciuchy , pieszczoche itp. Noi jeszcze ten mejk-up.
Przychodzi mama z pracy - " Jezus Marja "
nie mogłam z jej miny , jak powiedziałam jej że zmieniam swoje wszelki poglądy i orientację seksualną.
Za cholere potem nie mogłam zmyć tego zdzierstwa z twarzy.
Dzisiaj zrobiłam sie na ' tapeciare ' .
Chyba zacznę doceniać tapeciary. Wiecie jak ciężko sie tapeta na twarz zakłada , żeby nie było widać jakiś smug i innych gówien ? xd ( oczywiście zrobiłam to po szkole ) . i nie poszłam na trening .

Dodam jeszcze moje ' emo słit focie '

To pierwsze - Mam nowy błyszczyk z Oriflame'u ^^ " pink me " . Na wychowawczej z Alą sie posmarowałyśmy , i okazał się megamocny . ; d
To drugie - mimo słabej jakości , " Lubie to "

sajonara i  trzymajcie jutro za mnie kciuki od 10-11.
< konkurs >

2 komentarze: